szörcs-keress!

2010. szeptember 14., kedd

furaság


Fura ez az egész...

Sose gondoltam volna,hogy ilyen lesz vele,
Mi megcsapott most az a reálság szele.
Hisz,ahogy egyre inkább jön ő felém,
Érzem,ahogy szívem levegőt kíván,szegény.

S közelsége neki oly kellemes volt,
De ez az érzés bennem egyre kihol..
Nem értem őt,hogy miért gondolja
Azt,hogy szíve közelebb,ha az enyémet rombolja?

Miért kell szeretetével folytania engem?
Nem értem,talán vétkes az én lelkem?
Miért kell szeretetével erőszakolnia engem?
Talán nem volt elég,mit már cselekedtem?

Nem volt elég,s most így rója vissza a sors?
hogy őszintén szeret,de szeme mint a gyolcs?
Vajon miért nem lát gyönyörű szemével,
hogy aztán gondolkodhasson az eszével?

Igen...az túl egyszerűnek bizonyulna,
hogy ha hurok,szívem köré nem szorulna.
Hiába,lehet bennem van a hiba:
Szeretni képes vagyok.de csak bánatimba?

Schnabel Annabella
a vers 2010-szept.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése